Servicii contabilitate online Cluj | Servicii salarizare Cluj
Servicii contabilitate online Cluj se adreseaza unor diverse domenii de activitate, desfasurate atat online, cat si offline.
Tarifele pentru serviciile de contabilitate sunt adaptate specificului fiecărei activitati, in functie de volumul de activitate si specificul acesteia.
Oferim servicii salarizare Cluj, servicii de administrare personal, servicii de consultanta salariala, prin specialisti in Resurse Umane.
BMM Premium Tax – firma contabilitate Cluj, va oferă prin expert contabil Cluj, următoarele tipuri de servicii de contabilitate online Cluj:
- Servicii infiintare firma online
- Servicii lichidare firma
- Servicii Registrul Comertului (ONRC)
- Servicii contabilitate
- Servicii salarizare Cluj
- Consultanta contabila si fiscala
- Intocmire documentatie credite
- Raportari pentru management
- Servicii optimizare fiscala
Servicii infiintare firma
- Oferim suport pe tot parcursul procesului de infiintare a firmei.
- Pregatim documentatia necesară si depunem dosarul la Oficiul Registrului Comertului.
- Preluam actele de la Oficiul Registrului Comertului.
- Oferim, prin partenerii nostri, servicii de gazduire de sediu social.
Servicii lichidare firma
- Verificăm si pregatim balanta contabila in vederea efectuarii operatiunilor de lichidare;
- Intocmim documentatia necesara pentru prima etapa a lichidarii, cea de dizolvare a societatii;
- Intocmim documentatia necesara pentru a doua etapa a lichidarii, cea de lichidare si radiere a societatii;
- Intocmim raportul de lichidare a societatii.
Servicii Registrul Comertului (ONRC)
- Infiintare societate (sau alte entitati: PFA, II, Cabinet Individual, etc).
- Cesiunea partilor sociale intre asociati, sau catre asociati din afara societatii
- Completarea obiectelor de activitate
- Autorizarea codurilor CAEN
- Infiintarea punctelor de lucru
- Radierea punctelor de lucru
- Completarea sau modificarea domeniilor de activitate
- Prelungirea valabilitatii sediu social sau a punctelor de lucru
- Schimbarea denumirii societatii
Servicii contabilitate online Cluj
Serviciile de contabilitate online Cluj ofertite de BMM Premium Tax, sunt adaptate noutatilor din domeniul online.Avem experienta atat cu platformele de vanzari online, e-commerce, magazine online, cat si platforme de prestari servicii online, activitati ale freelaceri-lor, diverse cursuri online, e-learning, etc.Astfel, serviciile de contabilitate digitala Cluj oferite de noi, includ, dar nu se limiteaza la urmatoarele tipuri de servicii:
Servicii de contabilitate Dropshiping Cluj
Vanzarea in sistem dropshipping este o forma simplificata de comercializare a produselor, in care vanzatorul accepta comenzile clientilor, dar nu pastreaza bunurile vandute in stoc. Un magazin care vinde un produs in sistem dropshipping, achizitioneaza produsele de la o terta parte si le expediaza direct catre client. Prin urmare, vanzatorul nu trebuie sa se ocupe direct de produs si nici nu trebuie sa il depoziteze. Acest lucru elimina costurile de intretinere a unui depozit.
Potrivit prevederilor legislative din Romania, inregistarile in evidenta contabila trebuie sa aiba la baza un document justificativ.
Astfel, vanzatorul trebuie sa detina documente de intrare (achizitie) pentru toate bunurile cumparate chiar daca bunurile nu exista fizic intr-un depozit, fiind livrate direct catre client. La data vanzarii catre client trebuie sa se emita o factura de vanzare, care sa reflecte iesirea din gestiune a produselor vandute.
Servicii de contabilitate comert Amazon Cluj
Contabilitatea AMAZON, presupune, in principal, inregistrarea tuturor operatiunilor de cumparare a produselor (din cele mai multe cazuri din China) si vanzarea acestora pe platforma AMAZON.
Principalele etape in comertul Amazon sunt:
Incheierea contractului cu furnizorul
Plata furnizorului si transportul de la furnizor la distribuitorul (depozitul Amazon, SUA).
Transportul produselor la clientii care comanda pe site-ul Amazon (pentru acest serviciu Amazon percepe un comision)
Obtinerea tuturor documentelor legate de cumparare si vanzare ( facturi, ordine de plata, extrase de cont, rapoartele de vanzari de pe platforma Amazon).
Tot acest proces de obtinere a documentelor, poate parea complicat.
Daca doriti sa aflati mai multe detalii legate contabilitatea Amazon, de intocmirea documentelor, declaratiile care se depun la ANAF, taxele datorate la stat, expertii nostri va ofera tot suportul necesar.
Servicii de contabilitate magazine online Cluj (contabilitate eCommerce Cluj)
Principalele categorii de produse care fac obiectul comertului electronic sunt:
Produse tangibile – Magazine online care vand produse fizice (de exemplu haine, electronice, mobilier, etc)
Produse intangibile – Magazine care vand produse digitale (de exemplu cursuri online, diverse aplicatii, consultanta, etc).
Avantajele unui magazin online sunt in principal legate de facilitatile oferite implicit de mediul online.
In plus, investitia initiala este minima, consumatorii au acces in orice moment si din orice colt al lumii la magazinul online, nefiind limitat de un orar de functionare.
Dezavantajele unui magazin online, sunt legate in principal de multitudinea de afaceri similare existente in mediul online.
BMM Premium Tax detine experienta necesara pentru a va oferi cele mai bune solutii fiscale pentru magazinul Dvs online.
Servicii de contabilitate freelanceri Cluj
Contabilitatea pentru Freelancerii care desfasoara activitati online, poate fi o adevarata provocare, in special daca acestia sunt la prima afacere si nu cunosc notiunile specifice de taxe si impozite.
Un freelancer se poate organiza atat sub o forma individuala de activitate ( PFA, II, IF), cat si sub forma de SRL.
Modalitatea de impozitare a acestor doua forme difera substantial, taxele si impozitele care se datoreaza de catre un freelancer pe PFA difera de un SRL.
Principalele domenii in care profeseaza freelacerii sunt:
- Servicii IT
- Servicii web design
- Servicii de consultanta ( web, diverse platforme)
- Servicii de optimizare a site-urilor
- Servicii de marketing
- Servicii prestate pe diverse platforme specifice de freelancing: Upwork, Fiverr, LiberProfi, freelancer.com, etc.
- Servicii copywriting
Indiferent de forma de organizare, BMM Premium Tax – Firma contabilitate Cluj, va ofera servicii contabile si consultanta in ce priveste taxele pe care le datorati la stat ca freelancer.
Servicii contabilitate Cluj
Principalele servicii de contabilitate oferite sunt:
- Inregistrarea contabila a documentelor primare
- Pastrarea evidentei mijloacelor fixe
- Evidenta analitica si sintetica a partenerilor (clienti, furnizori)
- Evidenta conturilor de trezorerie (casa, banca, avansuri de trezorerie)
- Intocmirea lunara a balantei de verificare si a registrelor prevazute de lege
- Intocmirea si depunerea decontului de taxa pe valoarea adaugata (TVA)
- Calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat;
- Calcule pentru distribuirea de dividende si a impozitului datorat pentru acestea
- Consultanta privind legislatia financiar-contabila legata de obiectul de activitate
- Informarea lunara a conducerii societatii cu privire la rezultatele financiar-contabile.
Servicii salarizare Cluj – administrare salariati
Serviciile noastre de salarizare si administrare de personal, au rolul de a prelua de la Dvs.responsabilitatea intocmirii si evidentierii tuturor modificarilor care intervin in relatia dintre angajator si angajat, in urma incheierii unui raport de munca, prin semnarea unui contract individual de munca.
Prin externalizarea catre BMM Premium Tax a serviciilor de salarizare si resurse umane Cluj, specialistii nostri preiau de la Dvs.documentele si intocmesc dosarul de personal, impreuna cu toata documentatia si formularistica stufoasa care trebuie sa existe la departamentul de Resurse Umane.
Serviciile noastre va însotesc de la primii pasi care sunt obtinerea parolelor de la ITM si somaj, declararea posturilor vacante, intocmirea informarilor initiale catre ITM, cat si pe parcursul desfasurarii activitatii, prin intocmirea tuturor documentelor ce tin de salariati.
BMM Premium Tax va ofera prin Inspector Resurse Umane Cluj, mai multe categorii de servicii de salarizare si resurse umane.
Serviciile de salarizare oferite de BMM Premium Tax – firma de contabilitate Cluj, sunt structurate pe doua categorii:
- Servicii de salarizare
- Servicii de administrare salariati
Aceste două tipuri de servicii salariale sunt de multe ori confundate, sau nu se face clar diferenta intre ele.Intr-adevar, este greu sa le separi, intrucat ambele sunt direct legate de salariati si de raportul de munca existent.
Serviciile de salarizare cuprind, in principal, calcularea salariului, pe baza pontajului lunar al salariatilor, tinand cont de timpul efectiv lucrat de fiecare salariat si de orele efectiv lucrate (ore de zi sau de noapte, ore suplimentare, ore lucrate in week-end sau in zile de sarbatori legale, etc).
Pe baza pontajului lunar al salariatilor, se intocmesc statele de plata, se calculeaza sumele aferente, se verifica acordarea de tichete de masa, se prelucreaza sume reprezentand concedii de odihna sau concedii medicale, dupa care se intocmesc declaratii si se depun online pe site-ul ANAF.
BMM Premium Tax va ofera următoarele servicii de salarizare Cluj:
- Verificarea si procesarea pontajului lunar al salariatilor;
- Calculul sporurilor, al orelor suplimentare, al premiilor si bonusuri-lor, ajutoare, etc.;
- Calculul concediilor de odihna si al concediilor medicale;
- Evidentierea tichetelor de masa;
- Calculul retinerilor si al popririlor salariale;
- Intocmirea statului de plata, care are la baza pontajul si reflecta toate sporurile si toate sumele extra salariale;
- Intocmirea fluturasilor de salarii, care au la baza statul de plata;
- Intocmirea notei contabile pe baza tuturor datelor cuprinse in statul de plata;
- Intocmirea ordinelor de plata/foi de varsamant cu sumele datorate la stat;
Serviciile de administrare salariati sunt reprezentate de toata documentatia care se intocmeste pană la faza de calcul de salarii si care sta la baza intocmirii statului de plata.Aici sunt incluse servicii precum: declararea postului vacant inainte de a angaja o persoana, actele care se intocmesc la angajare, intocmirea dosarului de personal, intocmirea contractelor de munca, toate documentele care se intocmesc pe parcursul derularii unui contract de munca, modificari ale datelor initiale, modificari ale clauzelor initiale, modificari legislative obligatorii.
BMM Premium Tax va ofera următoarele Servicii de administrare personal Cluj:
- Intocmirea contractului individual de munca;
- Completarea formularelor obligatorii :informari, stabilirea deducerilor personale, a persoanelor aflate in intretinere, alte detalii necesare;
- Intocmirea dosarului de personal ce cuprinde acte de identitate, acte de studii, certificate de nastere, certificate de calificare, adeverinte de vechime, adeverinte medicale, cazier, declararea postului vacant si altele;
- Intocmirea actelor aditionale la contractul individual de munca, notificari, informari, decizii de modificare a contractelor individuale de munca, decizii de suspendare a contractelor individuale de munca: modificari ale salariului, modificari ale functiei, responsabilitati, orar de lucru, modificare diverse clauze;
- Intocmirea deciziilor de incetare a contractelor individuale de munca, notificari in perioada de proba, demisii, eliberare adeverinte, stagii de cotizare, etc.
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
Pe langa serviciile mentionate mai sus, va oferim si alte servicii conexe ce tin de resurse umane, servicii precum:
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor la incetarea contractelor de munca (adeverinta de vechime, adeverinta de somaj, adeverinta de lichidare);
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de angajati (adeverinta pentru banca, adeverinta de salariat, adeverinta pentru Casa de Sanatate etc.) si a oricaror alte documente justificative;
- Planificarea concediilor de odihna, evidenta concediilor de odihna, evidenta concediilor fara plata;
- Verificarea si intocmirea documentatiei de recuperare a sumelor de la Casa de sanatate pentru concedii medicale;
- Raportari solicitate de Institutul National de Statistica;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Consultanta in problemele privind legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
BMM Premium Tax va ofera suport in administrarea eficienta a personalului dumneavoastra.
Consultantii nostri pot fi contactati la: