Obține semnătura electronică în 5 minute
Fără deplasări. Fără bătăi de cap. Completează pașii de mai jos și beneficiază de semnătura electronică acum.
Ce semnătură electronică trebuie să aleg?
Sunt două tipuri de semnături electronice: pe token (stick USB) sau în cloud (la distanță).
Recomandăm semnătura pe token dacă:
– Preferi un dispozitiv fizic (stick USB) pe care să-l utilizezi ori de câte ori ai nevoie
– Vrei să folosești semnătura doar de pe un calculator desktop
– Semnezi mai mult de 200 de documente/an
– Ai un calculator cu sistem de operare MAC OS
Recomandăm semnătura în cloud dacă:
– Nu vrei să ai token-ul mereu cu tine
– Vrei să ai un cost cat mai mic cu semnatura electronică
– Vrei să poți semna documente oricând și de pe orice dispozitiv (telefon, tablet, laptop etc.)
– Semnezi mai putin de 200 de documente pe an
-Notă: Trebuie instalat un program vTOKEN pentru a utiliza certificatul în cloud
- Se poate folosi oricând și de oriunde.
- Compatibilă DOAR cu sisteme de operare Windows.
- Trebuie să instalezi program vTOKEN.
- 200 de semnături incluse/an.
- Valabilă un an.
- Necesită instalarea unor drivere speciale.
- Se poate folosi doar la calculatoare/PC-uri cu port USB.
- Compatibilă cu Windows si MacOS.
- Semnături nelimitate.
- Valabilă un an.
La ce mă ajută semnătura electronică?
Pe lângă faptul ca nu mai trebuie să printezi, să semnezi, să trimiți prin curier documentele, să le aștepți semnate înapoi, să le scanezi și după să trimiți actele la contabilitate…
Semnătura electronică te ajută și la:
– Semnarea oricărui document (facturi, contracte, acorduri)
– Poți depune singur declarațiile în SPV sau alte declarații de TVA intracomunitar
– Utilizarea sistemului E-factura (care este obligatoriu din 2024)
Cât durează să obțin semnătura electronică?
Pentru semnături pe token vei primi comanda în aproximativ 5 zile lucrătoare, iar pentru cele în cloud vei primi instructiunile pe email in 1-2 zile lucrătoare.
Pot lua semnătura pe firmă?
Semnaturile se emit doar nominal, în numele unei persoane, însă dacă vrei să decontezi pe SRL sau PFA/II/IF cheltuiala cu semnătura, o poți face, dar trebuie să bifezi optiunea “doresc factura fiscală” din pagina de achiziție și să efectuezi plata cu un card bancar de firmă.
O semnatură poate fi folosită pentru înregistrarea în SPV a mai multor firme pentru care ești administrator/împuternicit.
Este obligatorie semnătura electronică pentru a folosi E-factura?
Pe scurt, da!
Sistemul de facturare electronică e-Factura este disponibil în Spațiul Privat Virtual.
SPV este accesibil exclusiv prin utilizarea unui certificat digital calificat pentru semnătură electronică (semnătura digitală)
Avertisment: Această pagină conține linkuri de afiliat. Prin intermediul acestor linkuri, putem câștiga un comision dacă faceți o achiziție. Vă mulțumim pentru sprijinul acordat!
Urmărește Ghid e-Factura 2024: Cum să te înregistrezi în SPV Pas-Cu-Pas
Detalii despre pașii înregistrării în Spațiul Privat Virtual cu semnătura digitală găsești și AICI.