Contabilitate magazin online

 

BMM Premium Tax este o firma de contabilitate din Cluj, care ofera servicii contabilitate magazin online specializate si specifice activitatilor desfasurate in mediul online.

Intreaga noastra echipa este experimentata si adaptata specificului contabilitatii magazinelor online.

Legislatia privind comertul online este foarte dinamica si se modifica constant.Expertii nostri contabili va pun la dispozitie experienta lor, astfel incat sa ne considerati partenerul Dumneavoastra de lunga durata.

Parteneriatele de lunga durata cu clientii nostri, sunt cheia unei relatii reciproc avantajoase.

Aveti un magazin online? – Noi va oferim servicii contabilitate magazin online

Daca aveti deja un magazin online, sau daca va ganditi sa va deschideti un magazin in mediul online, ati ajuns unde trebuie.
Veti gasi aici informatii utile, pe care le veti putea folosi in activitatea Dvs.

Organizarea contabilitatii unui magazin online

In calitate de proprietar de afacere, stiti ca bunele practici contabile sunt esentiale pentru succesul companiei dumneavoastra. Mentinerea unor inregistrari exacte ale veniturilor si cheltuielilor este vitala pentru a lua decizii financiare solide si pentru a va mentine afacerea pe drumul cel bun.
Modul in care va organizati inregistrarile contabile poate fi la fel de important ca si mentinerea lor la zi. Un sistem organizat va va economisi timp si bani si va va permite sa gasiti mai usor informatiile de care aveti nevoie, exact atunci cand aveti nevoie de ele.
Organizarea inregistrarilor contabile poate parea o sarcina descurajanta, dar merita efortul. Daca va acordati timpul necesar pentru a stabili un sistem care sa functioneze pentru dvs. veti economisi timp si bani pe termen lung.

5 sfaturi pentru o mai buna gestionare financiara a magazinului dvs. online:

1. Tineti evidenta veniturilor si cheltuielilor dvs.
2. Faceti un buget si respectati-l
3. Investiti intr-un software de facturare si evidenta a stocurilor
4. Pastrati actualizat inventarul stocului Dvs.
5. Folositi social media in avantajul dvs.

Beneficiile pastrarii unei bune evidente in ce priveste contabilitatea magazinului online

Indiferent ce tip de afacere aveti, mare sau mica, pastrarea unor registre contabile exacte si actualizate este esentiala pentru succesul acesteia. Fara inregistrari contabile bune, ar fi dificil sa stiti cat de multi bani castiga sau pierde afacerea dumneavoastra, sa va platiti corect impozitele sau sa luati decizii corecte cu privire la afacerea dumneavoastra.

Iata cateva dintre beneficiile specifice ale pastrarii unor inregistrari contabile bune:

1.Puteti urmari performanta afacerii dumneavoastra.
O buna evidenta contabila va arata cate venituri genereaza afacerea dvs. si ce cheltuieli aveti. Aceste informatii sunt esentiale pentru a intelege sanatatea si performanta financiara a afacerii dumneavoastra. Fara ele, nu ati avea cum sa stiti daca afacerea dvs. este profitabila.

2.Puteti lua decizii de afaceri solide.
Daca doriti sa va dezvoltati afacerea, trebuie sa luati decizii in cunostinta de cauza cu privire la locul in care sa va investiti banii. O buna evidenta contabila va ofera informatiile de care aveti nevoie pentru a lua decizii inteligente cu privire la lucruri precum extinderea afacerii, angajarea de personal nou sau investitii in echipamente noi.

3.Va puteti monitoriza fluxul de numerar.
Fluxul de numerar al afacerii dvs. este vital activitatii dvs. Fara suficient numerar, nu veti putea sa va platiti facturile sau sa va indepliniti obligatiile financiare. O buna evidenta contabila va ajuta sa va urmariti fluxul de numerar, astfel incat sa puteti vedea cand ar putea fi nevoie sa luati un imprumut sau sa luati alte masuri pentru a va asigura ca afacerea dvs. are suficienti bani pentru a-si satisface nevoile pe termen scurt.

4.Puteti detecta din timp eventualele probleme.
Daca tineti o buna evidenta contabila, veti putea sa identificati din timp potentialele probleme si sa luati masuri pentru a le corecta inainte ca acestea sa devina grave. De exemplu, daca observati ca cheltuielile incep sa va depaseasca veniturile, puteti lua masuri pentru a reduce costurile sau a creste preturile inainte ca afacerea dvs. sa aiba probleme financiare.

5.Va puteti pregati corect impozitele.
Pentru a fi in regula cu toate restrictiile impuse din partea Fiscului, este important sa tineti o evidenta exacta a veniturilor si cheltuielilor dvs. O buna evidenta contabila va va ajuta sa va pregatiti corect impozitele si sa evitati orice potentiale penalitati.

6.Va puteti urmari inventarul.
Daca vindeti produse, trebuie sa tineti evidenta stocurilor de produse, astfel incat sa va puteti reface stocurile atunci cand este necesar. O buna evidenta contabila va va ajuta sa va urmariti inventarul si sa va asigurati ca nu ramaneti fara produse pe care sa le vindeti.

7.Va puteti gestiona eficient finantele.
Daca doriti sa controlati finantele afacerii dvs., trebuie sa aveti un control bun asupra veniturilor si cheltuielilor dvs. O buna evidenta contabila va va oferi informatiile de care aveti nevoie pentru a lua decizii financiare inteligente si pentru a va mentine afacerea pe drumul cel bun.

Comertul online este in continua dezvoltare, prin urmare deschiderea unui magazine online poate fi o activitate profitabila si de mare success.

Conform Raportului GPeC E-Commerce România, in anul 2021, cumpărăturile online in Romania au fost de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul 2020, când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro.
Valoarea de 6,2 miliarde de euro face referire la toate tranzacțiile generate din România, atât către comercianții autohtoni, cat și către magazinele online din afara țării și reprezintă strict segmentul e-tail, adică produsele fizice (tangibile) care au fost cumpărate prin internet.
În acest cuantum nu sunt incluse serviciile, plata facturilor la utilități, conținutul digital sau biletele de avion, vacanțele și călătoriile, rezervările hoteliere, biletele la spectacole ori la diferite evenimente etc.

Contabilitate magazin online

Contabilitate magazin online

Servicii de contabilitate magazin online

Firma de contabilitate din Cluj – BMM Premium Tax, ofera servicii de contabilitate pentru magazinele online din toata tara.
Avem un portofoliu complex de clienti care activeaza online, atat prin site-urile proprii, cat si pe diverse platforme online: Wix, WooCommerce, PrestaShop, Magento, Shopify, Amazon, Gomag, Blugento, etc.

Ce servicii va oferim:

Servicii de contabilitate financiara pentru magazine online:

  • Prelucrarea documentelor primare;
  • Pastrarea evidentei mijloacelor fixe;
  • Evidenta partenerilor:furnizori/clienti;
  • Evidenta trezoreriei:conturi la banci, casieria, avansuri de trezorerie;
  • Intocmirea lunara a balantei de verificare, a registrelor lunare obligatorii;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor spacifice magazineelor online;
  • Calculul impozitelor si taxelor datorate catre stat;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitele cu retinere la sursa, dividende si alte surse;

Servicii de consultanta fiscala si contabila specifica magazinelor online:

  • Consultanta privind legislatia financiar-contabila legata de obiectul de activitate, specifica activitatilor desfasurate in mediul online;
  • Informari periodice cu rezultatele financiare;

Servicii de salarizare si administrare a personalului:

  • Calculul impozitelor si contributiilor salariale;
  • Transmiterea datelor in REVISAL (Registrului electronic de evidenta a salariatilor);
  • Relatia cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca);
  • Intocmirea statelor de plata, calcularea salariilor;
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
  • Intocmirea contractelor de munca;
  • Intocmirea dosarelor de personal;
  • Depunerea declaratiilor privind contributiile salariale catre ANAF;
  • Depunerea la Casa de Sanatate a dosarelor privind concediile medicale;
  • Raportari financiar-contabile efectuate periodic catre conducerea societatii;
  • Raportari periodice catre conducerea societatii privind indicatorii financiari;
  • Informari periodice privind modificarile legislative din domeniul online;
  • Reprezentarea in fata organelor de control fiscal;
  • Intocmirea dosarelor solicitate de catre insitutiile de credit si de leasing;
  • Efectuarea periodica a punctajelor cu administratia financiara;
  • Obtinerea certificatelor fiscale pentru participarea la licitatii, obtinerea de credite, finantari sau in alte scopuri solicitate de client;
  • Intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale.

 

Nu ezitati sa ne contactati.

Avem experienta in ce priveste atat contabilitatea magazinelor online, precum si a altor activitati pe care doriti sa le dasfasurati online, activitati precum: Dropshipping, Amazon, eBay, diverse platforme de freelance-ing, fie ca sunteti organizati sub forma de SRL, fie ca aveti un PFA impozitat la norma de venit sau in sistem real.

Pentru simulari de taxe si impozite, puteti utiliza calculatoarele noastre:

Calculator taxe SRL

Calculator PFA norma de venit

Calculator PFA sistem real